Äntligen börjar det röra på sig....

Nu är det bara en dag...eller rättare sagt 1/2 dag kvar på första arbetsveckan efter semestern. Slutar ju kl 1 på fredagar och det gör inte alls ont någonstans....!  Veckan började jävligt segt men nu äntligen börjar det lossna...Jag har fått in del fina förfrågningar på jobb. Idag fick jag in en riktigt bra offertförfrågan som jag skall slutföra i morgon. Sen är det bara att hoppas ....och vänta på ett ja eller nej.......... Jag har väntat på ett besked på en offert som är värd mycket pengar sen i februari och det är ganska frustrerande faktiskt. Jag får stå ut ett par veckor till för kunden tar inte det slutgiltiga beslutet förens i slutet av denna månad..... Lite roligt nu att det börjat dra igång så smått. Om nån månad eller 2 så har man häcken full och timmarna brukar inte räcka till. Jag cyklade ner en sväng till hamnen i kväll. Kunde inte sitta inne o häcka utan det gäller att ta vara på dessa sköna sensommarkvällar nu. Snart är hösten här och staden blir öde.
Det va veteranbilsträff i kväll. Satans så mycket folk och bilar!!  Jag kan inte riktigt förstå att dessa gamla bilar kan va så intressant så att folk går man ur huse. Det händer ju inte så mycket utan dessa bilar står bara uppställda och folket vandrar fram och tillbaka i en strid ström. Sen stannar dom till vid en bil och kollar lite närmare, sparkar lite på däcken och fäller kommentarer om lack, lysen osv.... Jag tycker att det är roligare att kolla in folket...ha ha! Det finns ju alla sorter. Den ena  värre än den andra. Det är tur att man själv är perfekt.....ha ha ha!!!! ;-)

"Döm inte katten efter pälsen...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0