Är huvudet dumt får kroppen lida....

Det blev som jag trodde....var sjukt seg o trött när klockan ringde. Sen har jag varit seg hela dagen. Jag får ju skylla mig själv. Men vem tänker på morgondagen när man har trevligt och har ett ...hm...eller flera glas gott vin framför sig. Då vill det till att man har karaktär och tyvärr så har ju inte jag den gåvan vid dessa tillfällen...ha ha. Nåja, dagen gick ganska bra ändå. Fick en hel del telefonsamtal avklarade. Det verkar som om alla är på plats igen efter semestrarna.
Träffade Lotta en snabbis i kväll. Vi snackade bort en timme om ditt o datt.  Sen har jag ju även hunnit kolla över min "maffiafamilj"....skam vore ju annars. Måste ju se till att jag kommer vidare genom att vinna en del slagsmål mm. Tur att jag inte är en våldsam typ i mitt verkliga liv utan jag får ta ut mina aggressioner i datavärlden...he he. Nån stans måste man ju få ut sina mörka sidor...
Nu blir det till att tassa i säng i skaplig tid.Ska bara titta klart på 21/2 men först för det är ett program som jag gillar.


"Efter dryckenskap kommer törst...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0