Nedräkningen har börjat.....

Tänk att ett enda litet telefonsamtal kan betyda sååååååå mycket! Nyss ringde Jonas och han hade en plan....Nästa lördag är det tattueringsmässan och han skall dit för hans tattuerare har bokat in Jonas för att fortsätta på en tattuering som dom börjat på. Skall visst ta 15-20 timmar innan den är helt klar..... Jossan vill också följa med så jag skall få den stora äran att vara barnvakt till Kluttan!!!! Snacka om att jag växte 2 meter bara så där....he he! Jag har redan börjat planera dagen....hi hi. Jag ska gå en promenad på Stockholms gator med näsan i vädret ( hoppas hon vaknar i vagnen så jag måste ta upp henne så att alla kan se....hi hi), vi skall gosa hur mycket som helst och så ska jag ju självklart pyssla om henne på bästa sätt. Jag hoppas att dessa 8 dagar springer iväg snabbt som bara attan... Jag har redan börjat räkna dagarna.
Idag har det för övrigt varit en ganska rörig dag på jobbet. Varför kan det aldrig bli som jag har planerat? Jag ska sluta upp att tänka ut innan hur jag ska lägga upp jobben. Det kommer ändå alltid nåt i vägen.  Det har börjat nya säljare på jobbet och en av dom skulle ha en tjänstebil som skulle hämtas i Nyköping och levereras upp till kontoret på Regeringsgatan. Så det va ju bara att sätta igång leveransen. Tillbaks i Trosa efter slutfört uppdrag så var klockan redan halv 3 och då var det dags för fika....ha ha...och det kan jag ju inte missa! Det blev till att stanna kvar nån timme och göra klart en grej som måste iväg med posten i morgon.
När jag kom hem så kom då nästa överaskning....huvudvärk....Fast det kan behövas ibland, annars vet jag ju inte att jag har ett huvud.....he he

"Barnbarn är den efterrätt som livet ger dig. "♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0