Update om helgen....

Blev inget bloggande fredag o lördag......sorry men det kommer en summering nu istället.
Fredagen är det inte så mycket att orda om. Jag fick knappt en blund i ögonen på hela natten eftersom jag hade en fruktansvärd hosta. Jag va uppe i flera omgångar och travade, drack vatten och tog hostmedicin. När jag vaknade så var det med en sprängande huvudvärk och gränsfall till feber så jag stannade hemma fån jobbet och tillbringade dagen i soffan.
Igår, lördag så kände jag mig mycket bättre men vågade inte vara barnvakt ändå för smittorisken. Jag vill ju inte att lilla Chloe ska bli sjuk tack vare mig.
Elin och jag tog tåget upp till Stockholm där vi mötte upp Jonas på Tattoomässan. Sen åkte vi hem till honom . Jag o Jossan satt o mös i köket med lite gott käk och jag drack ett mycket gott rödvin...ha ha. Elin låg i soffan med lilltjejen sovandes på sin mage...det såg helmysigt ut!! När sen Jonas äntligen blev klar ....han är en tidsoptimist ut i fingerspetsarna... så tog vi en taxi ut till Kaknästornet där Gustavos 30-årskalas gick av stapeln. Där var det hög stämmning när vi anlände. Eftersom klockan redan hade hunnit bli 22 så var partyt i full gång. Vi hade en jättetrevlig kväll. Lotta va snäll och kom o hämtade mig o Elin. Trött och belåten slängde jag mig i sängen.....så skönt att rulla in sig täcket...
Idag söndag så var det skördemarknad i Trosa. Lotta och jag tog en runda bland stånden...hm...hur lät det där då...ha ha, men det va inte mycket att ha. Kallt va det också.
Ja o så nu är helgen nästan över. Återstår bara nya serien med Persbrandt på tv och ett bättre sätt av avsluta helgen på får man ju leta efter...........

"Fylleri är frivilligt vanvett."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0