Urrig dag....

Regnet öste ner i morse och så fortsatte det ända till eftermidagen...suck! Jag gillar inte detta...mörkt, kallt och trist. Jag fick i alla fall ett positivt besked ikväll som lös upp tillvaron lite. Nicklas kommer hem nästa helg!!! Wiiiiiii vad glad jag blev då. Han kommer tidig fredag och stannar till måndagen. Härligt tycker jag för denna gång har han inget speciellt inplanerat så då kanske vi hinner umgås lite. Annars brukar det va några stunder här o där...ha ha. Men jag har full förståelse för det. Han har så många kompisar som han vill hinna träffa de få gånger han är hemma i Trosa och självklart så ska han få göra det. Jag får min beskärda del ändå...:-)
Det har varit kallt ikväll. Jag brukar aldrig frysa men jag har varit tvungen att både dricka te och duscha hett...ja det va verkligen så hett så att jag nästan tappade andan. Ut kom jag från duschen illröd.....sen va det bara att svepa in sig i både badlakan och fleecefilt ( som ett våtvärmande omslag...ha ha), allt för att behålla värmen. Det slutade med att jag började svettas så jag va tvungen att gå ut en stund på balkongen för att svalka av mig. Tänk att hur man än gör så blir det aldrig lagom....

"Borta från ögat, borta från hjärtat."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0