Varför ska jag alltid råka ut för konstiga människor.....

Det va skönt att komma i säng i skaplig tid igår. Har sovit som en stock....även om dom släppt en bomb utanför så hade jag inte vaknat...! Jag har en fundering...jag råkar alltid ut för konstiga människor i de mest konstiga situationer...Varför??
Så här va det.  Jag följde med en jobbarkompis hem på lunchen. Hon hade en resebarnsäng och en barnstol som hennes barnbarn växt ur och som nu jag har till Kluttan. När vi åkte tillbaks till jobbet så händer det....Jag svängde in bilen mot tryckeriet och vid busshållplatsen står det en tjej i 25-30 års ålder framåtlutad med ändan i vädret ut mot gatan...Bara det såg ju ganska lustigt ut! Men vad hade hon på sig...bara nylonstrumpor eller??? Jag saktade in lite ...ja jag vet, jag är nyfiken av mig...ha ha. Då ser jag vad människan håller på med.....hon har INGA byxor på sig. Man såg hela alltihopa.....ha ha. Sen började det rinna .....rätt ner på trottoaren. Hon stod helt sonika och kissade rätt ut!!!! Vid det här laget hade jag stannat bilen och vi bara stirrade med öppna munnar. Ja vi trodde inte våra ögon på det vi såg. Helt oberörd så drar hon upp byxorna igen, tar sin handväska (som hon hade ställt på marken) och tittar tillbaks på oss. Jag återfår fattningen och svänger in på tryckeriets parkering. Samtidigt kommer bussen och tjejen stiger på och åker iväg ....Vi skrattade så mycket att nästan jag också va tvungen att följa hennes exempel...hi hi. Som tur va så va toaletten ledig så det problemet löste sig......
På kvällen tog Lotta och jag en liten prommis ner runt stan. Jag berättade om den lilla ovanliga händelsen för henne och hon sa att jag är som en magnet som drar till mig alla mysko typer...hm .....undrar varför????

"Nöden har ingen lag....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0