Vilken härlig dag!!!.....

Vaknade i morse och  va och  pigg som bara den!!!! nåja ...inte den första timmen kanske, men det är ju som vanligt när det gäller mig. Måste få min stund först att morna mig lite......gå omkring o bara va själv,,,,ingen som tjatar eller pratar med mig. Det är så skönt att bara "loda" omkring i myskläder o bara va liksom....
Sen satte jag fart vill jag lova. Bort med lakanen, ut med täcket o kuddar på balkongen, rensade badrummet och duchade både väggar, tak och golv, damma, dammsög....ja jävlar i min låda allt  fick sin beskärda del. Det ända som blev kvar är den rena tvätten som skall vikas......o det är ju dötråkigt...ha ha.
Sen åkte jag upp en snabbis för att gosa med Kluttan........mmmmm kan inte få nog av henne.  Jag måste ju ha min veckodos av henne...ha ha. Veckodos o veckodos.......hon är ju bara 1 vecka gammal än...ha ha. Sen blev det ilfart hem för det dök hux flux upp en inbjudan till familjemiddag på Fina Fisken!!!! Jag satte nog nytt rekord...hm...i alla fall när det gäller för mig... Körde hem från Nynäsvägen på 40 minuter........
Ja kvällen avslutades med god mat o dryck med syster o hennes familj, mor o far, bror  med son. Mycket trevligt. Hm......undrar om det blir lika kul att tassa upp i morgon....(eller om 4 timmar ser jag...) ha ha...men so whot....


"Vår berusning åstadkommer vi själva. Skyll inte på vinet. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0