Blixtar o dunder

Jag vaknar med ett ryck på soffan...kl  är nu  6  kvällen. Jag har tagit en liten tuppis och väcks av en åskknall. Nu jävlar är det hällregn, åska o blixtar.Jahaja....där försvann så alla sattelitkanaler på tv:n oxå...
Jag är lite seg i dag men ändå nöjd o belåten.Kvällen i går var mycket lyckad. Agge blev firad ordentligt. Vi hade askul och det var länge sen som jag har skrattat så mycket. Agge var i högform och då blir det alltid kul. Vi drog upp det ena gammla minnet efter det andra. Vi har varit med om ganska mycket bus under åren och vi tröttnar aldrig på att dra upp grejerna igen. Tonen är rå men jävligt hjärtlig! Vi har liksom en tyst överenskommelse oss emellan....allt bus som vi gjort stannar hos oss. Vi drar bara upp det då vi tjejer är ensamma utan andra öron i närheten. Därför fick inte Anders stanna hemma. Han fick vara med o äta sen schasade vi bort honom...ha ha. Men han är van när vi tjejer träffas så han gick nog frivilligt.....he he.
Den ända som inte kunde vara med igår var Sussie. Hennes lilla Tindra är krasslig så hon tvingades att stanna hemma.
Vi avslutade kvällen på Fyren där Tottetroll o grabbarna spelade. Lagom mycke folk som var ute o trevligt folk med. Totte var snäll ock bjöd på skjuts hem. Ganska skönt att vi slapp tassa för det hade börjat regna. Jag var ju" tvungen" att gå ut på facebook när jag kom hem o där började jag chatta med en "gammal" kompis som jag inte pratat med på typ 2 år. Vi hade mycket att drifta så det blev några timmar framför datan......riktigt nice! ! Rätt som det var så blev det ljust ute........o nattsömnen blev till morgonsömn...ha ha. Därav min lilla tuppis på soffan !!!!!!!!!!!!!!

"Riktiga vänner ska man vara rädd om, dom växer inte på träd!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0