Curlingmorsa

Vacklade upp kl 6 helt död. Det blir ju så när man sitter uppe på nätterna som en annan datanörd. Försökte skaka liv i Elin som va än mer död . Hon är ju ursäktad för hon både jobbar och är tonåring. Jag vet ju hur jag va i den åldern Morsan va glad om man kom upp innan typ 2 på eftermiddagarna......... Det är ju lite sjukt att ställa klockan på semestern, men snäll , (eller dum?...) som man är så ser jag till att Elin kommer upp och iväg till jobbet med nybrädd frukostmacka och matlåda. När hon väl hade kommit iväg så var det bara att slänga sig i soffan och jag lovar att det inte tog många minuter innan timmerstockarna kom igång! Eftersom jag hade balkongdörren öppen så vaknade jag med ett ryck. En jävla moppe som drog järnet utanför! Fast va klagar jag för..(lite tantvarning där va...?) klockan va ju faktiskt halv tio och hög tid att gå upp. Hade ju lite som skulle fixas. Körde blom- och postrundan. Det är mor, far och bror som är på semester så nån måste ju se till att deras post kommer in. Brorsan har inte så många blommor...men morsan....herre gud hon bor ju i ett växthus!!!!! Inte nog med det....det skall plockas bort sånt som är visset oxå. Jag som bara har plastblommor hemma...hi hi.  


"Otack är världens lön"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0