Fått ett nytt beroende

Jag har ju tidigare sagt att det här med att blogga är som en drog....Nu har jag fått ett till beroende. Det heter Maffia War...
och är ett spel på facebook...he he. Det är ju inte riktigt klokt och det är nästan lite pinsamt. Jag som aldrig varit någon som spelat varken TV-spel eller dataspel. Men detta har jag fastnat för. Och det knäppaste av allt är att jag fattar nada av vad jag gör. Jag klickar på både det ena och andra...ha ha. Det går ut på att man ska göra olika "jobb" som att slåss mot andra, inbrott mm, så mycket fattar jag ändå.  Och fråga mig inte hur jag kom med i detta för det vet jag inte heller. Men i "min" maffia så är vi tydligen 7 st just nu och hur dom har hamnat hos mig har jag ingen som helst aning om. Men kul är det!!! Så roligt att jag kan sitta långt in på nätterna klickande och försöka få nån aning om hur spelet skall spelas. Jag vinner i alla fall en del fighter och pengar på mitt låtsaskonto....he he.
Blev en liten körsväng med Elin ikväll me. Jag var lite taskig idag som "lärare". Lurade in hene på en massa små gator med återvändsgränder hela tiden. Hon måste ju lära sig vända och backa oxå....eller hur? Hon blev lite stressad ibland eftersom det va ganska trång på vissa ställen. Men jag hade lite roligt i alla fall och det behöver man ju ha ibland...he he.


"Skadeglädjen är den sanna glädjen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0