Funderingar...

Inatt va en natt med sömnsvårigheter......igen. Hm........jag undrar vad det beror på? Kan det va åldern. Nu när jag har passerat 50 med 2 månader kanske sånt gör sitt intrång? Eller kan det kanske bero på gårdagens tupplur.........
Fast det har jag hört att "gammalt" folk brukar unna sig. Eller har jag redan vänt på dygnet andra dagen på semestern....Hur  som helst så när man ligger där o stirrar i taket och vrider o vänder på sig så att lakanet ligger som en klump under ryggen så har man tid för onödiga funderingar. Typ " Varför är korken på schampoflaskan uppåt medans balsamet har korken neråt?" " Varför säger man alltid MAN om sig själv istället för JAG när man( upps...jag menar jag) pratar om mig själv?" " Vad kom först- ägget eller hönan?"
Så där kan jag ligga och fundera. Och aldrig kommer jag på några svar. Fast vad spelar det för roll egentligen.....
Sen brukar bildspelet inne i huvudet komma igång...ha ha. Det kan va allt från mycket trevligt till spacade saker som olika fanatsier om ditt o datt. Just nu har jag en väldigt trevlig fantasi som mal o mal....fast den tänker jag hålla för mig själv annars tror ni att jag helt tappat omdömet ..ha ha. I natt skall jag nog fundera på om jag skall göra verklighet av den fantasin och ta reda på om den är trevlig eller inte..........Återkommer i det ärendet om/när jag har svar på det!


"Ungdom varar mycket längre än vad ungdomen tror"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0