Glädje byts mot sorg

Nu är jag riktigt låg, ledsen, besviken, känner mig lurad mm. Ja jag kan fortsätta rabbla mycket mer om det...
En person i min absoluta närhet har "skitigt i det blå skåpet" kan man lugnt påstå. Saker har kommit fram som jag i  min vildaste fantasi absolut inte kunde tro.....
Jag bävar för vad morgondagen kommer att ge för information. Absolut inget trevligt  möte men jag måste försöka se det objektivt nu och samtidigt vara stark och bestämd. Ja inte blir det lätt men jag bara måste försöka se till att det blir på bästa tänkbara sätt inför framtiden för många inblandad.Tänk att det som man har varit så lycklig över nu byts mot en tung tung känsla och en jätteklump i magen. Bara så där.....
Ibland undrar jag vad en del tänker med om dom över huvud taget tänker..........

" Om tårar var guld var jag rik nu..........."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0