Slutdestination : Malmö

Så var det då äntligen dags att få komma till Malmö o träffa Nicklas!!!!  Som av en händelse var Henke i Malmö så när vi kom fram så hämtade vi upp honom o tog en fika på Möllan, Malmös motsvarighet till Hötorget. Lite kul att träffa trosafolk typ 60 mil hemifrån...
Eftersom Flanders har varit nere ett antal dagar nu o jobbat på Barsebäck så mötte även han upp. Henke skulle åka med honom hem till Trosa. Grabbarna kan ju inte missa Nordmarks födelsedagsfirande i Trosa skärgård.
Jag åkte ut till Vellinge där Nicklas jobbar o hämtade upp honom när han slutat. Jag fick även en liten rundvandring på hans jobb, även det ett tryckeri. Kul att se! Yrkesskadad eller  not...hi hi men det är alltid intressant att komma  o se hur andra har det i branchen. Nörd??? Japp...hi hi
Efter det att vi inhandlat lite förnödigheter typ frukost, öl, cider mm så installerade vi oss hos Nicklas. Kanonmysig lägenhet fast som väntat....tomt i kyl o frys...ha ha. Därav vår shoppingtur till ICA Maxi.
Kvällen avslutade vi på ett mysigt tapasställe. Vi satt och åt i flera timmar o bara snackade och hade det såååååååååå bra! Tummen upp för det!!  Kvällen / natten avslutas nu med ett glas iskallt vitt och madrasspumpning...he he.  Nicklas får pumpa till mig, men nåt skall man väl ha sina ungar till. I morgon drar Elin o jag till Ystad för en dag på spa.............

"Sina ungar är nog det bästa man gjort för jorden...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0