Solen är här

Tänk vilken glädje...eller beroende?... elektroniken har skapat. Jag sitter nu på min altan i solen och kan ändå hålla mig "a jour"...hi hi. Lite skrämmande också faktiskt. Jag är ju så nyfiken av mig o rädd för att missa något!
Sussie skulle hämta upp Robin vid halv 10 i morse. Jag hade stora problem att väcka det lilla livet. Inte så konstigt  eftersom han inte kom i säng förens kl 24 i går. Sen låg han o snattra om ditt o datt i över 1 timma. Munnen gick oavbrutet t. om när han somnat så började han ha ljud för sig och ett o annat ord kom det också.....ha ha.
Nu är det tyst o lugnt i huset. Elin har tassat iväg till jobbet så mina öron kan få vila tills hon kommer hem.
Nu  bara sitter jag i solen och låter tankarna komma o gå." Bildspelet" eller fantasin som jag tidigare tagit upp ploppar fortfarande upp i skallen då och då.  Det verkar som om jag inte kommer att bli kvitt det. Just nu är det full rulle i skallen. Jag funderar, vrider och vänder på det.......Detta är ett "beslut" som bara jag själv kan ta. Skall jag va lite busig eller inte.............Hm..............än så länge har jag inget svar på detta så jag får nog fundera ett tag till.

" To be or not to be is the question"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0