Elände...

Hur mycket jag än ville och ansträngde mig så kunde jag inte ta mig till jobbet idag.Kundbesöket fick skjutas på tills imorgon vilket jag inte heller kommer att kunna genomföra. Marie får åka dit istället för mig. Jag har varit som en zoombie idag. Hostan ger sig inte, huvud o kropp värker men febern är på väg att avta. Det är bara att acceptera faktum och snällt stanna hemma imorgon med. Jag tror inte att mina arbetskamrater blir glada om jag delar med mig av mina baciller till dom.Huvudsaken är att jag blir frisk till fredagens övningar. Då går ju årets stadslopp av stapeln! Inte för att jag skall springa...(det va väl ingen som trodde det heller) men det tar på krafterna att stå bredvid o heja....ha ha!
Det ryktas även att Nicklas kommer hem till Trosa...jiipii!! Jag saknar honom jättemycket. Han brukar även få tid till mig bland alla kompisar. Elin och jag skall åka ner till honom i Malmö några dagar på semetern senare i sommar.
Lite glädje har jag ändå av dagen. Jag har ju kunnat koppla upp mig på jobbets server och kunnat fixa iväg ett par offerter samt svara på mail från kunder. Jag har även fått  glädjande besked om 2 ganska  stora jobb som jag tidigare har offererat. Yes...dom är hemma!!!!  Känns genast lite bättre och på onsdag är jag nog på G igen.


"Tänk positivt.....det finns alltid nån som har det värre"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0