Sommarmingel

Idag har det varit kanon! Humöret på topp. Började med att jag fick in en fin order från en ny kund.
Jag var där o nosade redan förra året men fick då tji. Nu snodde jag den från vår värsta konkurrent!!! Jiipiii!!!

Kvällen har jag tillbringat med mina närmsta arbetskamrater. Vi har haft en enkel sommaravslutning hemma hos syster o svåger. Mycket trevligt.  Det bjöds på tapas o öl o vin. Vi hade en fin kväll med toppenväder!
I morgon kommer NIcklas....och jag e sååååååå glad att få krama honom!
Sen ner till Annelie där det skall grillas och mingla lite innan vi går ut på Trosas gator o hejar på dom stackarna som skall springa. Min idol, Packe kommer från Norge o han behöver all uppbackning som han nånsin kan få.
Agge o jag står längst fram o hejar på honom....stackars honom..hi hi. Det ryktas att  han har fått en liten ölmage...hm...det måste vi syna ordentligt. Det är som jag alltid har trott ...norrmän skall man aldrig lita på.

"Lev i nuet!"



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0