En prinsessa på ingång.....

Oh...nu längtar jag till morgondagen...tjoooo! Min lilla prinsessa Chloé kommer då till mig!!! ♥ Jonas ska köra hit henne och jag ska vara med henne hela eftermidagen och kvällen. Kanske, kanske hela natten också... Jossa är sjuk o Jonas måste jobba så då ska jag få den stora äran att passa henne. Och det gör jag mer än gärna.  Det va ändå planerat att jag skulle åka på lördag för att ta hand om henne hela långa dagen eftersom Jossa ska skriva högskoleprovet o Jonas sova...ha ha. Ja han jobbar ju i baren hela fredagsnatten och då är han faktiskt ursäktad. Klart att han ska sova. Klart att jag mer än gärna går upp i svinottan för att vara på plats kl 7 en lördagsmorgon. Inget kan stoppa mig för det...ha ha. Så imorgon ska en mycket stolt farmor gå och dra barnvagnen över kullerstenarna på Trosa torg...ha ha. Så bli inte förvånad om jag inte ser er då för jag har nog bara ögon för en enda liten tjej......

"När det gäller alternativa värmekällor är inte ett barnbarn så dumt...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0