Lunchdejt...

Jag käkade lunch med Mia idag. Vi va på Kolgrillen.....mycket  gott, väldigt mycket mat o mycket trevligt. Det va kul att sitta o skvallra en timme så där mitt på dagen. Man behöver ett litet avbräck i de vanliga vardagssysslorna så där ibland.Skönt att det verkar som att Mia är lite på bättringsvägen också. Hon såg lite piggare ut nu. Hoppas att dom hittar någon orsak till hennes besvär nu när hon äntligen ska in på en ordentlig undersökning.
Det blev ett par timmar ikväll igen på jobbet. Jag börjar snart se ljuset i tunneln...ha ha. Med det menar jag att jag snart har kommit i kapp och högarna fylls inte på lika snabbt nu. Skönt!

Lite smolk i min bägare finns det också tyvärr... En som jag har litat på och som jag tycker att jag har ställt upp för har svikit mitt förtroende... En som jag trodde att jag kände ganska väl .... Det är bara att inse att jag återigen har varit för naiv och litat på orden. Med facit i hand så kan jag bara konstatera att det inte är något att slösa energi på utan "thats life". Inget blir bättre av att gå runt och fundera över den saken.  Jag kan inget göra åt det  utan livet går vidare ändå.....

"Förtroende är något väldigt ömtåligt....."


Kommentarer
Postat av: LOTTA ÅGREN

Nä slösa inte energi på honom, Han är nog obotlig, hi hi

2009-10-21 @ 22:44:28
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0