Nu snurrar det fort, fort....

Jag hänger inte riktigt med just nu. Allt snurrar så jäkla fort runt mig. Det är redan torsdagkväll. Vart tog den här veckan vägen då??? Nätterna så korta och dagarna långa........hm...det känns som om det är något fel där va?? Det ska ju vara tvärt om. Jag räcker liksom inte riktigt till.  Inte till vänner som behöver, inte till familj som behöver, inte till allt jobb som behövs och inte till mig själv... Här hemma ser det ut som ..ja jag vet inte vad. Högarna på jobbet hopar sig. Tankarna i huvudet hopar sig. Ja det verkar aldrig ta slut med någonting.
Jag hade tänkt va kvar en bra stund på jobbet ikväll men så blev det inte. Stack hem vid 6-tiden för det gick så illa med allt som jag hade planerat att få undan. Men det är ingen idé att sitta där när man ändå inte kommer vidare. Nej , jag beslöt att åka hem och det va ganska skönt faktiskt. Ställde mig direkt i duchen medans Elin dukade upp grillad kyckling med lite annat smått o gott som jag hade köpt med mig hem. Det är skönt att jag har min "lilla" gumma hemma ibland när hon är på det humöret♥ Nejnu ska jag luta mig tillbaks i soffan och slötitta lite på tv och tröstäta en stor skål med nypoppade popcorn......

"Så lite tid, så mycket att göra....."


Kommentarer
Postat av: Lotta Ågren

Jag känner att du alltid räcker till för mej, men det är väl jag som tar all din tid, hi hi. Kram vännen

2009-10-15 @ 21:58:25
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0