Sov och jobbklockan aktiverad....

Just nu så har jag inte så mycket spännande att berätta om i min vardag...Det är mest jobb för hela slanten nu. Jag har aktiverat min sov- och jobbklocka....men jag har tydligen glömt att ställa in  stopptiden ha ha... Idag råkade jag va kvar till halv nio....man glömmer lätt tiden när man har roligt....eller??...he he.
Fast jag har lite roligt från gårdagen i alla fall...
Elin hade sin första teorilektion igår kväll. Jag släppte av henne i Södertälje till kl 6 och sen styrde jag kosan upp till Stockholm för jag skulle vara lite med Chloé för Jonas o Jossan hade planerat att gå ut o käka. Men när jag kom upp låg Jonas invirad i en tjock filt. Han kände sig inte riktigt kry, snorade o hostade. Alla vet väl hur killar blir så fort dom blir det minsta förkylda....ha ha. Då är det riktigt synd om dom. Men jag hann i alla fall med att både gosa, mata och byta om till pyjamas på min lilla "klutta". Hon börjar bli riktigt mysig nu. Skrattar och jollrar så man bara smälter som smör i solsken....ja hon är guddomlig!!!!  ♥ Sen var det bara att fiska upp Elin på hemvägen och väl hemma var det inte så mycket kvar av kvällen.....
Idag fick jag ett sms från Mia. Den kraken är inte frisk i tarmen än och har blivit sjukskriven 1 månad till...inte kul. Dom har fortfarande inte hittat vad som är fel men hon skrev att hon skall in på mera undersökningar...hm...dom ska tydligen in i alla hål....(det va hennes egna ord)....men jag tror att jag utesluter detaljerna...:-).. Hur som helst så ser jag fram mot morgondagen då vi ska käka lunch tillsammans......

"Arbete är nog bra, men det tar bort så förbaskat med tid....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0