Hemligt uppdrag...

Typiskt, ingen frost i natt när jag hade varit så duktig och kommit ihåg att sätta i sladden till kupevärmaren. Nu tänker jag stoppa i den varje kväll för är det något som jag verkligen hatar så är det att skrapa rutorna. Och finns det något värre än att sätta sig i en isig bil....
Dagen har flutit på som vanligt på jobbet. Ringa som en dåre och försöka få  dom sega kunderna att bestämma sig. Dom borde ju nån gång fatta att det faktiskt är jul snart....ha ha... i  alla fall i våran värld som säljer kalendrar. Men alla verkar tro att dom är den enda som beställer kalendrar och att man liksom bara plockar fram en kalender med loggor och allt på nån dag eller två....
Peppe kom och hämtade mig direkt efter jobbet. Vi skulle fixa en del saker inför den stundande 18-årsdagen för Elin. Vi hade ett litet uppdrag att dona me men det är fortfarande hemligt....he he! Men bra blir det!!!
Sen fick det bli pizza....och varje gång när jag har ätit pizza så ångrar jag mig, för nu sitter jag har tvärmätt och då blir man ju så slö att man knappt orkar vända sig om i soffan ens en gång......

"Imorgon vet vi något som vi inte vet idag....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0