Papperskurs....

Idag va vi några stycken från jobbet som va på en halvdagskurs i Stockholm. Papperskurs...ha ha..hur kul låter det då??? Men faktum är att det är ganska intressant med papper, Kanske inte vilket paper som helst då, typ toapapper och sånt men papper som man trycker på. Vi gick igenom lite olika papperssorter och hur man kan påverka sina kunder att välja ett lite dyrare och finare papper till sina trycksaker. Det va faktiskt en bra kurs....eller genomgång kanske man ska kalla det.
Väl tillbaka va det medarbetarinformation i lunchrummet om allt nytt som händer just nu. Arbetsdagen va nästan över efter det så det blev inte så mycket mer gjort än att hinna läsa o gå igenom mailen som dykt upp under dagen. Det blir morgondagens problem att ta hand om dom.
Nu sitter jag här hemma och har huvudet fullt med tankar...ja inte om papper om ni nu tror det. Sån nörd har jag inte blivit ännu..... Nej jag har vänner som inte mår så bra just nu och det tycker jag inte är så roligt. En som har fått något i tarmen...hon har legat på sjukhus och fått dropp mm. Fan, människan väger bara 55 kilo just nu och ser ut som en annorektiker. Hon som va så smal redan innan. Det skulle ju vara en stor skillnad om jag råkade få nått sånt...ha ha. (Hm....jag skulle kanske avlägga ett besök hos henne....hihi) Det är bara att hoppas att det håller på att vända nu. Sen några andra kära vänner som har en hel del privata saker att reda ut....det är inte heller så roligt att se hur dom mår....Men det kanske reder sig det med så småningom även om det kommer att ta tid för såren är nog ganska djupa skulle jag tro....


" Om kärleken verkligen är ett krig mellan könen är den samtidigt ett ställnings- och ett anfallskrig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0