Persen är över...

På eftermiddagen så vände det...Persen är över för denna gång och jag är på G igen...
Jag har nu tagit den nya dundermedicinen i 3 dagar. Jag skulle gå ut stenhårt med 3x2 tabletter i 3 dagar. Sen räcker det med 1 tablett 1 gång om dagen i 9 dagar och dessa tabletter verkar jag ju tåla!!! Och det bästa av allt...dom verkar ju hjälpa oxå...jipiii!!
Va ute en sväng idag och fick frisk luft vilket oxå det säkert hjäpte till lite. Orkade t. om följa med till Gnesta på en övningskörningssväng....hm...finns det ordet?? Jag satt i baksätet denna gång vilket va ganska skönt att slippa va allert. Det fick Elins pappa stå för denna gång. Vi käkade i Gnesta på Arena. Det är sjukt stora portioner där. Finns inte en chans att man orkar äta upp allt. Nu hoppas jag bara att jag kan sova i natt eftersom de senaste 3 dygnen har jag sovit till och från hela tiden. Men det kanske va precis va jag behövde, sova alltså...he he.
Nu är jag laddad till tänderna och ska ta mig sjutton hålla mig frisk länge.........

"Kan man vara glad för lite har man mycket att vara glad för"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0