Social igen....

Jag börjar så smått återgå till att bli social igen efter ett par veckors osocialt beteende.
Som jag tidigare berättat så har jag inte haft lust eller ork att vara social alls med mina vänner under tiden som jag har varit hängig. Men nu har jag så smått känt behov att umgås igen...ha ha ...man saknar inte kon innan båset är tomt....heter det ju. Igår var jag med Lotta och käkade lunch. En mycket nyttig sådan...eller not.. intogs på Krilles....he he. Men det va sol och skönt så vi kunde sitta ute och eftersom jag bara har en timmes lunchrast så måste det gå snabbt och då passar ju snabbmat bra. Där fick jag till det...hihi. På kvällen ringde jag till min stackars kompis Mia som fortfarande inte har blivit frisk från sin magåkomma. Hm....inte roligt för henne. Hon lever nästan som i husarrest nu eftersom hon inte törs gå många meter från toaletten. Men hon säger att det börjar väl gå åt rätt håll.
Efter middagen ikväll så bjöd jag själv in mig på en fika.....nåja, en kopp te.....hos Lotta. Vi satt och mös på hennes balkong nån timme och snackade skit.
Fick även ett riktigt tråkigt meddelande från Jonas idag. Lilla Chloé som är på Åland med sin mamma är sjuk. Hon har varit på sjukhuset idag och tagit massa prover eftersom hon har feber som går upp o ner.  Dom kunde konstatera att det är något virus och hon har även vita blodkroppar i urinen som skall utredas. Hon blir kvar på Åland till efter helgen. Snyft....jag som hade hoppats att få rå om henne på lördag. Jag längtar så himla mycket efter henne nu och jag tror att även hon längtar efter sin farmor....

"Vänner är som en BH....nära hjärtat och bra som stöd...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0