Söndag kväll....

Så här även denna helg sprungit iväg. Jag ber om ursäkt att jag inte har varit inne här på bloggen och skrivit på  hela helgen, men jag har faktiskt inte haft någon lust....Jag har inte känt mig riktigt på topp. Har varit lite hängig hela vecka.....hostan sitter fortfarande  i. Det är värst på nätterna, så jag har tillbringat dom halvsittande i soffan uppallad med en massa kuddar. Jag hoppas att det ger med sig snart för jag blir så himla trött när jag inte får sova ordentligt....
Här kommer nu i alla fall en liten redogörelse från min helg.
Fredag:
Nicklas kom hem på eftermiddagen och det va något som jag verkligen längtat efter. Han va så fin...har gått ner minst 10 kilo och ser jättefräch ut. Vi hann snacka lite och efter vi käkat så stack han ner på byn för att träffa sina polare.
Lördag:
"Såsade" halva förmiddagen. Sen åkte vi upp till Jonas. Nicklas va ju nyfiken på den nya lilla familjemedlemmen. Självklart så tyckte han att hon är den finaste lilla tjejen på denna jord...ha ha. Hon  somnade gott på hans axel så han är nu en mäkta stolt farbror!!! Nicklas stannade kvar uppe i Stockholm när Elin o jag tog oss hem. Elin fick köra från Skärholmen och som vanligt....höll jag på att säga....så gick det galant. Kvällen tilbringades i TV-soffan.
Söndag:
Här blev det tomt hus...Elin stack ut med sin pappa och övningskörde, Nicklas tittar in till sin pappa och då passade jag på att kila ner till jobbet och jobba undan lite ... Det är så skönt där på söndagarna när man är alldeles själv. Inga telefoner som stör. Jag får så himla mycket gjort på några timmar. Känns bra att komma till jobbet i morgon till ett tomt skrivbord. Bara till att fylla på högen igen...ha ha. Nu sitter jag här och väntar på att sonen skall komma hem till mig igen för imorgon bitti åker han tillbaks till Malmö och man vet aldrig när han dyker upp igen...

" Man får va glad åt det lilla...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0