Tjejer kan....

Vattnet i min diskho har börjat rinna ut saktare och saktare....i går rann det inte ut alls.... Jag åkte ner till Trossen och köpte avloppsrens....ha ha. Funka ju inte alls utan det blev bara värre... Jag fick ha diskhon halvfull med en äcklig smörja över natten stående. Ni kan ju tänka er lukten i morse....! Det blev att åka till järnaffären och inhandla en sån där gummigrej på en pinne....ha ha(jag vet ju inte vad det heter) och lite starkare grejer, kaustiksoda. Efter konstens alla regler så jävlar vilken fart det är på vattnet nu. Har aldrig varit sånt drag faktiskt. Det säger bara slurp så är vattnet borta.
Imorgon åker Elin till Berlin med klassen och är borta hela veckan. Hon skall vara på Skavsta kl 5 i morgon bitti så klockan blir ställd på typ halv 4....ja det tar ju en stund att få upp henne och vi måste åka vid halv 5 tiden.Det har varit ett evigt packande i dag. Hon får "bara" ha 15 kilo med sig och det ställde ju genast till problem...Bara alla skor som hon VILL ha med sig väger väl typ det ensamma...ha ha. Hon har fått dra ner skorna till 2 par och det va inte lätt att välja vilka. Nåja, nu står väskan här packad med en vikt av ca 11kg och då är inte sminket packat än.......

"Ett lätt hjärta gör resan kort.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0