Trött, trött, trött,,,,

Igår när jag kom hem från jobbet så hade Nicklas självklart glömt kvar en del saker. Toalettsaker i badrummet, kläder i vardagsrummet och plånboken på matbordet...  Enligt rykten så försov sig hela eller i alla fall delar av gänget från Malmö. Och Nicklas tillhörde så klart dom...  så det blev väl lite bråttom att packa! Fast jag är inte ett dugg förvånad. Jag har försökt att "fostra" honom i snart 30 år, men det verkar inte bita...he he.
Hur som helst så däckade jag i soffan i går kväll.  Därav den uteblivna bloggen igår....

Idag har jag varit, och är fortfarande så trött. Jag sover inte som jag ska just nu utan vaknar var 30:e minut och hostar...Jag tillbringar nätterna med att halvsitta sovandes, ofta i soffan eftersom det är lättare att palla upp sig där. Nu har rösten försvunnit oxå så jag hoppas att detta snart är över. Om det inte känns som om det är på väg åt rätt håll imorgon så måste jag kanske besöka farbror doktorn. Det jag längtar mest efter nu är att få sova en hel natt utan att behöva tassa upp......

"I tålamodets skola blir ingen fullärd."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0