Virvelvind.....

Chloé var tvungen att åka tillbaks till sjukhuset i går igen. Doktorn ringde och sa att dom hittat bakterier i urinen så dom ville ta nya prover och röntka henne för att kolla så att det inte gått upp i njurarna. Stackars min lilla prinsessa. Bara 1 månad gammal och så måste dom hålla på att sticka henne så många gånger. Senare så kom det lugnande besked att det inte va någon fara och att bakterien kommer att läka ut. Det föll en sten från magtrakten då. Idag ringde hon och jag hörde klart och tydligt att hon sa att nu längtar hon faktiskt efter sin farmor.... ja det va ju hennes mamma som ringde och jag hörde lilla hjärtat skrika i bakgrunden.....ha ha.
Nicklas har kommit upp denna helg från sydsverige. Killarnas pappa har fyllt 50 och bjuder på fest. Killarna ringde till mig och sa "Vi kommer till dig först. Kan du fixa lunch? Vi är där om 40 minuter och vi har bråttom för vi kan bara stanna typ 1 timme innan vi måste dra till farsan...." Blev ju kaos som vanligt... Ja det är mina grabbar det. Det va ju bara för mig att slänga mig i bilen och dra ner till Trossen och inhandla lite snabblunch....lunch o lunch föresten. Klockan va typ 3...Det fick bli grillad kyckling, funkar i alla lägen. Det rasslade till i hallen och in kom dom som en virvelvind....
jag frågade om dom inte skulle käka hos farsan deras men det skulle tydligen bara lite enkalre typ grillad korv eller nåt.....Ja inte vet jag vad det är för typ av kalas men men, det skulle visst va ett gäng byggubbar där.Hur som helst så stannar Nicklas till måndag eftermiddag denna gång och Jonas åker till Åland i morgon för att hämta hem mitt hjärtegull...........

"Kaos är en vän till mig......"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0