Filmkväll.....

Börjar bli lite orolig för att jag inte kan va barnvakt på lördag. Jag har ju känt mig lite så där hela veckan...frusit, snorat lite och lite tjock i halsen och nu börjar hostan sätta in oxå.....Så jävla typiskt om jag skulle gå o bli sjuk just nu. Jag är ju också lite rädd för att smitta lilla gullungen. Hoppas att det känns bättre i morgon när jag vaknar......
Ikväll har jag, Elin o Lotta kollat på en film. Jag fick låna den precis släppta DVD:n " Mannen som hatar kvinnor" av en jobbarkompis. Så här har vi suttit uppkrupna i soffan....hi hi jag låg såklart i min alldeles egna soffa... alla 3 och bitit på naglarna. Elin va såklart värst...hon pallar absolut inte att se filmer som är läskiga. Och denna film va faktiskt ganska otäck och spännande. Riktigt jävla bra!!!! Vi satt också med ögonen på skaft för att hålla utkik efter en naken rumpa....o det är inte vilken rumpa som helst....he he. Frida har nämligen agerat statist för denna rumpa och det kunde vi absolut inte missa.  Alla 3 skrek" Där är den".....och sen va det över...ha ha. Nåja , den dök faktiskt upp ett par gånger till under filmens gång. Så nu kan man skryta med att man känner en som har visat rumpan på en stor bioduk............he he.

 " Hon var byggd på samma sätt som bilar förr i världen. All tyngd var placerad där bak. "


Kommentarer
Postat av: LOTTA

DET VISDOMSORDET VA BRA, HA HA

2009-08-27 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0