Jag spricker snart av nyfikenhet...

Elin o jag åkte upp till Skärholmen idag direkt när jag slutat. Hon hade sett en klänning på Gina Tricot som hon ville ha till Gustavos 30-årsfest. Självklart så kunde vi inte låta bli att köpa lite kläder till "bebban". Ja vi kallar hene så fortfarande eftersom Jossan o Jonas ännu inte har bestämt sig för vad hon skall heta. Själva kallar dom henne för "apan"...ha ha..Dom tycker att hon ser ut som en liten apa med allt hår hon har. Jag har ju fortfarande inte fått se o känna på henne eftersom dom fortfarande är kvar på BB. Och jag kan lova er att jag är såååååå nyfiken!! Jag längtar tills jag ska få hålla det lilla livet o gosa med henne. Jonas ringde i kväll och sa att dom komer hem imorgon. Hon har en bula i huvudet efter sugklockan som tydligen inte har gått ner riktigt så dom vill att en barnläkare skall kolla på henne en extra gång innnan dom åker. Så imorgon så är det förmodligen dags för mig att få träffa mitt första barnbarn. Jag trodde inte att man skulle känna så här mycket för barnbarn men det är något speciellt tror jag med det första. Jag komer säkert att bli lite "hönsig" med henne. Det har jag ju inte varit med mina egna men det blir nog skillnad nu, känns det som i alla fall. I vilket fall så kan jag inte låta bli att handla grejer. Det finns ju så himla mycket fint.  Nu hoppas jag bara att natten går fort....

  " Skaffa barn medan dina föräldrar fortfarande är tillräckligt unga för att ta hand om dem. "



Bebban 1 dygn gammal, söt där ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0