Ny vecka...

Jag försökte verkligen somna på rätt sida midnatt igår men nej, lyckades inte med det. Visserligen så hade jag krupit ner bland mina kuddar men John Blund ville inte infinna sig. Jag läste en stund och sen var det nattradion som gällde. Jag behöver verkligen sova i  kapp några timmar nu........ Siktade på ett nytt försök i kväll men vad upptäcker jag då....jo sjävklart så är han med stort P på tv. Alltså Persbrandt....hi hi....o då kan jag absolut inte få en blund i ögonen.  Jag älskar hans sköna kommentarer, typ: " Det är inte pistolen du ser utan kuken...." " Har du order om  husransakan?? Nej men jag har ett jävla humör. Flytta på dig!!!"  Han är bara så iskall och ja bara bäst!
Nu har de flesta kommit tillbaka på jobbet, i alla fall kalendergänget. Det är lite mer liv o rörelse i korridoren. Kul att träffa alla i gen och drifta lite tankar om vad som hänt var o en under sommaren. Känns nästan som när man gick i skolan och kom tillbaks efter sommarlovet till en ny årskurs...ha ha!
Körde en sväng med Elin i kväll oxå. Vi tog en tur till Gnesta och käkade middag på Arena. Det blev kycklingrulle. Dom är så stora att det är omöjligt att äta mer en halva. Det fick bli en doggybag. Perfekt då har man lunchen fixad tills imorgon!

"Drömmen ger oss det vi önskar i vaket tillstånd..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0