Ny vecka.....igen...

Tiden ser ut att rinna iväg nu för mig. Vart tog helgen vägen....hm........jag skulle behöva några timmar till på dygnet just nu.  Ha ha...det e mycke nu........ Så mycket att jag glömde...ja jag sa glömde bort att blogga igår. Katastrof!!!
Men det är klart, jag är ju faktiskt farmor nu och då får man kanske glömma lite saker då o då. Känns som om jag går på högvarv ett tag nu. Det händer så mycket runt om kring  nu.....vänner, jobb, familj. Och så datan förståss...he he. Jag kan ju inte strunta i min maffiafamilj när dom kallar på mig. Alltså min maffiafamilj på Facebookspelet Mafia Wars...
Idag har det varit fullt upp på jobbet. Har en del leveranser nästa vecka som inte är producerat än....så idag har jag ägnat tiden till att jaga efter korrektur och en del besked från mina kära kunder. Fick in en fin order oxå så nu rullar det på. Direkt när jag slutat så var det bara att styra kosan mot Nyköping. Elin hade lite kläder från shoppingen i lördags som skulle bytas så vad gör man.....bara att åka. Hon fick även övningsköra. Bra med lite "stadstrafik"  med rödlysen och sånt att hålla reda på. Vi hade det jättemysigt och avslappnat i bilen. Satt o pratade om ditt o datt så där som tjejkompisar kan göra. Det va nästan som om jag glömde att  hon fortfarande övningskör och inte har körkortet ännu...ha ha..så avslappnat var det. 
Upps...nu sprang klockan igen....måste va något fel, den visar redan 23.30. Dags att krypa ner o dra täcket upp till näsan. Jag måste ju hinna bläddra lite i tidningen innan jag sluter mina mörkbruna..........

""Tempus fugit" - Tiden flyger. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0