Snart vardag igen då...

Plötsligt så har jag kommit till insikt att i morgon börjar vardagen igen. Semestern är slut och det är dags att inta sitt rum igen. Ångesten börjar så smått komma krypande. Tänk att 4 veckor kan gå så snabbt.....
För att sammanfatta dessa veckor så har det i det stora hela varit kanon. Vädret har ju varit lite si så där men värre kunde det ha varit faktiskt. Men mycket roligt har jag haft. Skrattmusklerna har fått sin beskärda del!
På sätt o vis så ska det bli ganska skönt at återgå till gamla vanor igen. Det brukar vara lite segt första veckan att komma igång men samtidigt spännande. Vi har en del nya projekt på gång som ligger i planeringsstadiet. Jag har också en hel del mail att ta tag i direkt eftersom jag har haft diciplinen  ( nåja....nästan i alla fall..) att inte göra något åt dessa mail innan semestern är slut!! Jag lär mig nog så småningom att koppla bort det helt.....
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Gått omkring och förberett mig mentalt på att börja jobba...ha ha. Kollat så att jag har rena kläder och sånt där praktiskt.
Jag har även haft ett bra snack  med den yngsta sonen. Det verkar som att saker o ting faller på plats där så det ordnar sig nog på ett bra sätt förhoppningsvis.

"Tiden går snabbt när man har roligt...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0