Vad är det som händer...........

När jag vaknade i morse så kände jag mig inte riktigt OK. Va lite snurrig och lite allmänt konstig...
Blev lite bättre sen jag kommit i gång. Vid lunch så tog jag syrrans hund med mig o tassade iväg till Trossen för att inhandla något ätbart. Men jag blev hel yr...tog snedsteg och kände mig helrisig. Efter lunchen som jag inte kunde äta så blev det bara värre. Jag har ju en vänsterarm som hela tiden domnar o håller på. Nu blev jag lite rädd...så jag ringde efter Lotta som hämtade mig och tog med mig till vårdis. Efter en grundlig undersökning med EKG mm så var faran över. Jag har ju ett blodvärde som inte tillhör det bästa.  Ligger runt 95 och det skall visst vara minst 120 sa farbror doktorn.Han vill att jag kommer dit i morgon bitti och så ska dom sno en massa blod från mig....tyranner är vad dom är...he he. Jag tror att dom gillar att plåga folk lite grann för han fyllde i ett halvt A4 papper med provsvar som han vill ha.
Ja jag får väl lyda denna gången och vara en snäll flicka och tassa dit i morgon. Ingen fara med mig trodde han men vill ju ha alla dessa prover för säkerhets skull som han uttryckte sig. Han började även prata om stress och sånt. Men jag har ju haft 4 veckors semester och bara jobbat 1 vecka.  Precis som om jag skulle va stressad....hm...jag är ju lugnet själv....ha ha!

"Att lära sig åldras är lätt; man har inte så mycket att välja på längre. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0