En bra dag

Idag har det varit en mycket bra dag. Ja vad har man o klaga över igentligen när man tänker efter. Det har gått en vecka av semestern  som bara har försvunnit sådär... En vecka där jag bara har såsat omkring och inte gjort något vettigt. Men när jag tänker efter så är det ganska skönt. Jag har ju faktiskt ledigt  tre veckor till. Varför strressa och sätta upp massa mål i onödan. Nej, jag har börjat lära mig att bara va...........
Idag fick Elin köra upp till Södertälje. Det va motorväg som gällde. På-och avsträckorna tycker hon fortfarande är lite läskiga men det fixade hon galant idag. Hon har inte fått köra nu på två dagar. Hon börjrt få attityd.....mot mig! Och det accepeterar jag ICKE! Bara bra att hon visar lite "go" i trafiken, hon ska inte bli nån feg stackare där inte, men mot mig ....aldrig i livet.  Då får bilen stå ett par dagar...he he. Jag är hård men rättvis i den frågan.
Eftermiddagen tilbringade jag med Camilla och världens goaste monsterungar. Dom börjar bli stora nu, men ack så charmiga o mysiga!  Vi träffas bara alltför sällan nu för tiden.
Kvällen fortsatte i mysighetens....( kan man skriva så?)  tecken. Jag, Camilla och Annelie träffades på Fina Fisken. Där satt vi framför brasan och bara mös med lite vin och hade det så trevligt!! Det är sådana små stunder som betyder så mycket!

"Ta vara på dom lyckliga stunderna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0