En dag vikt för återhämtning

Klockan ringde 06:15 i morse och jag trodde att jag skulle börja grina av trötthet och olust. Jag var ju bara tvungen och tassa upp eftersom jag lovat att passa brosans son idag och han dundrade in här halv 7.  Det blev inte mycket sömn i natt. Tankarna virlvade bara runt i huvudet. O inte har jag blivit mycket klokare för det....
Tur att jag har funnit en ny vän....datan. Den är alltid vaken och finns till hands när man behöver slå bort några timmar på natten. Jag gick upp igen när jag hade snurrat runt i sängen typ 1 timmeoch surfade runt lite samt spelade lite roliga spel. Meningslöst att ligga kvar när man ändå inte kan sova. Självklart så somnade jag på soffan i eftermiddags så det blir väl en rolig natt igen....
Annars känns det lite bättre idag. Har försökt att låta bli  med att tänka så mycket på det "tråkiga".  Vi gick till nya stamstället, Kolgrillen för att käka. Orkade liksom inte tänka på att laga mat idag.  Får lov att bli skärpning gällande den saken i nästa vecka då semestern är slut och livet återgår till det normala igen.


" Lyckan kommer, lyckan går....ibland jävligt fort...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0