Känner mig tom....

En del frågetecken har rätats ut idag men långt ifrån alla.. Det är mycket kvar som skall bearbetas och lösas.
Tårar har kommit och gått i omgångar idag men jag förmodar att det kommer att kännas bättre så småningom...
Det heter ju att tiden läker alla sår även om det tar sin tid. Nu gäller det att fokusera på framtiden och ta tag i saker o ting efterhand. Jag har haft bra snack med berörda personer idag och det känns i alla fall skönt att man kan snacka om det.
 Och jag hoppas att jag har varit till lite hjälp. Åtminstånde så vet dom att jag finns här och stöttar och hjälper till 100%Man kan ju inte ha ett strutsbeteende och köra huvudet i sanden.
Imorgon skall jag ha brorsan 6-åring här så det kan ju skingra dom mörka tankarna ett tag. Vi får väl tassa ner till hamnen och käka en glass. Kanske ta en tur med blå tåget. Det brukar ju uppskattas av barn.


"Om livet är en gåta, kanske man lever för att lära..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0