Känns lite lättare idag...

Varför har jag gått med en klump i magen för dagens besök??? Helt i onödan. VD:n var inte alls som jag hade föreställt mig. Jag hade sett en kostymnisse och besserwisser framför mig. In kliver en "kille" i sina bästa år, precis som mig. Uppkavalade ärmar och uppknäppt skjorta. Lite småmullig och med ett leende på både ögon o mun. Han var skittrevlig och kanonnöjd med mitt jobb som jag lägger ner. Det värmde gött... Tänk att vi inte träffats förut och då har jag ändå jobbat med dom i 4 år. Fast det är klart, karl`n har ju pondus men det ska man väl ha när man både är VD och koncernchef.
Idag känns det som om jag är på väg åt rätt håll igen. I morgon jobbar man sista dagen innan semester. Vi tjejer skall fira våran Agge imorgon då hon fyller typ...38...;) eller nåt....Vi börjar med att käka sen blir det utgång i vår lilla stad!

"Ta aldrig ut något i förskott"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0