Lördag natt kl 03:16...pip

Nyss hemkommen från ett riktigt trevlig kväll i vår lilla by. Pigg som en mört och som alltid så tar kvällen slut när det är som bäst. Jag fixade lite mat till Lotta o mig. Eller lite o lite..............vi åt som om vi aldrig hade sett mat förut. Blev oxfile med tillbehör och friterad camenbert till efterrätt. Lotta har varit borta  1 vecka med sitt jobb så  ni kan tänka er att vi hade mycket att snacka om..... Sen var det då dags för utgång. Som vanligt så måste man ju va på plats när Tottetroll och grabbarna spelar. Vi cyklade ner och hämtade upp Annelie. 
Vi hamnade vid samma bord som Pia o Danne. Mycket trevligt ! Det kom mer o mer folk fast ändå rätt lagom. Ingen trängsel direkt vid bardisken för det är ganska viktigt för att kvällen ska bli lyckad....he he.
Ja ikväll har det varit mycket skratt vill jag lova. Träffade en "gammal" jobbarkompis till mig. Han va ganska så radiostyrd men ändå lika charmig som alltid. Appropå radiostyrd....he he en annan kär vän, släppte loss riktigt ordentligt. Hoppas att hon hade det kul......kanske inte riktigt lika kul att vakna...det är smällar man får ta ibland.. Men men, det kan hända den bästa.
T. om jag var uppe en liten sväng på dansgolvet....Kors i taket!!!  Tack  för det Uffe! Det händer inte alltför ofta. Är liksom inte riktigt min grej. Jag trivs bäst som Ferdinand under korkeken....eller bordet. Alltså inte under bordet ....ha ha!
Nehe ni gott folk. Ska hoppa i sängen nu och hoppas att morgondagen bjuder på något kul.

"Medaljen har alltid en baksida"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0