Nu är det tungt....

Idag är jag lite låg. Vet egentligen inte varför, bara är det. Ibland behövs det inte så mycket. Jag tycker det är så mycket strul runt mig nu. Kära vänner som strular, familjemedlemmar som beter sig som barnungar, sista veckan att jobba innan semestern....ja inte vet jag men det känns bara jävligt tungt just idag.............
Imorgon är det dags för sista kundbesöket för denna vår. Ska sitta i svettiga bilköer upp till Stockholm. Försöka se pigg o sval ut när man kommer fram. Bara att ta fram stomatolleendet och bara vara hur trevlig som helst. Är lite nervös inför detta eftersom VD:n även skall vara med och han har ett rykte om sig som inte är det bästa. Men det går säkert bra.
Jag tog med mig datan ut på mina "ägor"......(2,5 x 3,5 meter). Sitter ganska bra här. Det har hunnit bli lite svalare nu. Skönt, för idag tycker jag att det har varit extra kvallmigt. Behövs en rejäl urladdning med åska o regn så att man kan krypa ner i soffan, sätta på en snyftare och käka popcorn. O bara tycka synd om sig själv.......
Nu ska jag vattna mina blomster för dom ser oxå lite hängiga. Sen skall jag äta en hel skål med jordgubbar. Farbror doktorn sa att det behöver jag för mitt låga järnvärde.  Hm....kanske ska prova med lite rödvin, för det har jag hört skall vara bra för blodet.

" Man klarar det man måste......"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0