Skön söndag

Vaknade lika pigg som jag va när jag gick o la mig i natt...(morse)..ha ha.Blev övningskörning idag med....puh. Jag har snart sett hela Sörmlands vägar nu. Hoppas att Elins pappa snart får sitt handledartillstånd godkänt så man kan ta det lite lugnt någon dag. Vi hamnade till slut vid Skansundet. Och vem möter vi där...jo Lena o CD. Världen...hm Trosa är bra litet. Dom hade provkört sin nya båt och tog ett strandhugg för att käka lunch. Vi fick rådet att gå upp till campingens restaurang  där dom nyss hade ätit. Sagt o gjort, vi följde deras råd. Käkade en clubsandwich som var smurrig som få.
I kväll har jag fått en nattgäst. En "prince of charm" av högsta klass. Det är Robin, Camillas lilla monster som gärna ville stanna kvar i Trosa eftersom Camilla va tvungen att åka hem en sväng. Nu sitter han här i min soffa och mumsar i sig pizza, chips, godis o läsk och kollar på film. Jag fattar inte hur mycket som går i den lilla magen....
Idag har jag langat också....fy mig! Inte så farligt som det låter men vi träffade Cicci utanför Trossen. Hon skulle köpa cigg men blev nekad för att inte legget va me.............. Nog för att hon ser ung ut men inte riktigt sååååååååå ung....ha ha. Hon är ju faktiskt 32....


"Ibland behövs inte så mycket....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0