Tråkdag

Vilken dag.....en riktig jävla skitråkig dag. Jag har inte gjort ett skvatt. Första dagen på semestern och självklart ska det vara skitväder. Inget man kan göra åt det men allt blir ju så mycket lättare när det är sol o varmt.
Jag pratade med Jonas idag och i morgon skall dom till SÖS för att undersöka om Jossan kan föda normalt eller om det blir kejsarsnitt. Det är inte långt kvar nu. Bebisen är beräknad till den 3:e augusti. Jag åker upp till dom i morgon. Vi skall köpa bilbarnstolen som jag har lovat dom. Sen går vi nog o käkar någonstans. Måste kolla in om dom har fått ordning i sin nya lägenhet också. Det är en taklägenhet på Nynäsvägen. Riktigt häftig. Det enda som saknas är en balkong.
Nu börjar Elin tjata om mat också.....suck. Ibland önskar jag att man slapp det där med mat. Finns ingen fantasi i mitt huvud idag.  Det lutar åt att man får släpa sig ut o handla något om det skall bli lugnt i huset. Tonårstjejer kan det där med att tjata...i alla fall min dotter. O hon ger sig aldrig....det draget måste hon ha fått från sin pappa. Jag önskar att jag skulle kunna stänga öronen ibland...he he.

"Små grytor har också öron"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0