Dags för övningskörning....

Idag har det varit tokmycket på jobbet.Telefon och mail hela tiden.
Vi har gått ut med ett mail till alla våra kunder och påmint dom om rabatten som går ut nästa vecka.
För er som inte vet så jobbar jag som säljare av trycksaker och då i första hand väggkalendrar.
Det är liksom nu som vår högsäsong smyger igång, så detta va en försmak på en stressig höst.

När jag kom hem stod Elin och hoppade i hallen. Hennes körkortstillstånd hade kommit och även
mitt tillstånd för att vara handledare......upps. Det va ju bara att hoppa i skorna igen och ge sig iväg för en första provtur.
Efter 5-6 motorstopp på en parkering uppe vid skidbacken så rulla vi så sakta framåt.
När hon hade kört runt några varv så gick det faktiskt riktigt bra. Mycket bättre än vad jag hade föreställt mig.
Och vi höll sams....bara det är ju förvånande!!! Så nu lär det väl bli bilåkande varje kväll ett tag framåt....


"Rom byggdes inte på en dag"

Kommentarer
Postat av: Marianne

Oj så modig du är som "övningskör" med dottern. Ska åxå börja med sonhustrun snart. Kul med bloggande.

Kram o ha det gott

2009-06-18 @ 08:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0