Måndag.............igen

Ja så var det måndag igen. Varför ska helgerna gå så fort.
I morse när klockan ringde 05:15 var jag död. Snoozade 3 gånger innan jag tvingade mig upp.Det kändes som om jag hade kudden kvar i ansiktet ända fram till lunch....:)
Nu är vi inne i midsommarveckan och det börjar kännas ganska tungt. Det har varit en tuff vår på jobbet
så  semestern känns verkligen behövlig. Hoppas tiden går fort för om 2 1/2 vecka är det dags för ledigt i 4 sköna veckor!
Fick min nya mobil idag. Den är "plommonfärgad" och bara så snygg! Jag tar med mig den och manualen i sängen
för att utforska och lära mig allt nytt.
Tänk att man kan bli så lycklig över en liten mobil.....


                                           
                                                                                    
"Lyckan finns närmare än vad du tror"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0