Mitt livsverk är mina barn!

Idag fick jag ett glädjande besked. Nicklas kommer hem på fredag! Jag säger hem fortfarande fast det är över 1 år sen som han emigrerade till Skåne.... Jag saknar honom jättemycket nu. Vi har inte träffats på typ 2 månader och ens barn är alltid ens barn fast dom är vuxna. Nicklas har ju hunnit bli 29 ...upps vad gammal jag nu blev  hux flux...
Jag hoppas att han flyttar lite närmare Trosa snart. Då är flocken samlad och jag nöjd o belåten!
Idag var det meningen att jag slulle träffa den andra sonen. Han skall bli pappa o jag farmor om drygt 1 månad.
Vi skulle träffas uppe i Stockholm för jag har lovat att jag skall köpa en bilbarnstol till Jonas o Jossan. Tyvärr så ringde
Jonas o sa att vi får skjuta på det för nu har han fått min förkylning och va risig som sjutton. Ja det är ju ingen ko på isen för handla hinner vi ändå innan det lilla livet tittar ut. Jag längtar jättemycket på att få bli farmor.
Hoppas nu bara att Jossan inte blir smittad för hon behöver vara piggelin nu innan det är dags.

Elin o jag körde en sväng i kväll med. Det blev en tur till Järna där vi käkade innan vi vände hem igen.
Nu blir det några dagar utan bilåkande för i morgon skall vi upp till syrran och ha sommaravslutning med jobbarkompisarna. Det blir lite tapas med passande dryck. Kommer säkert att bli trevligt! Och på fredag är det Trosa stadslopp....


"Det blir vad man gör det till"

         
Nicklas                           Jonas                      Elin      

      
Jossan. Blivande svärdotter, hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0