Så va denna arbetsvecka slut....

Idag var det lugnare på jobbet. Dom flesta hade nog tagit ledigt för att börja fira midsommarhelgen
och åka ut till sina stugor. Skönt, för då hann jag med att göra färdigt en del offerter och få iväg dom.
All personal samlades i lunchrummet där det vankades landgång och en del info av ledningen.
Skön vecka med bara 3 1/2 dag att jobba!
I kväll har jag varit ute på Stensund och grillat med klanen Ågren. Vi överaskade Gun och firade hennes 70-årsdag i förskott eftersom Rolle o hon skall åka iväg på semester när hon fyller. Vi hade jättetrevligt trots regn.
Ja detta regnande börjar snart gå mig på nerverna. Hoppas att det håller uppe lite imorgon när det är dags för dans runt stången....
Nu ska jag slänga mig i soffan och sätta på en film. Då somnar man skönt............


"Gräset är inte grönare på andra sidan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0