Solsken!

Trodde inte mina ögon i morse när jag slog upp mina mörkbruna....
Sol redan halv 6 ! Genast blir man ju så mycket piggare och gladare.
Struntade t om att snooza idag.Dagen flöt snabbt iväg och jag fick mycket gjort på jobbet.
Hoppas bara att solen orkar vara framme ända till midsommarafton!
När jag kom hem så var det då dags för detta eviga matlagande. Det blev hemgjord tunnbrödsrulle
då jag inte hade någon som helst fantasi kvar. Sen snackade jag bort en timme i telefon med min kompis
och tillika granne, Lotta. Eller när jag tänker efter så blev det nog nästan 2 timmar...ha ha.Jag förstår inte
men vi kan det där med att snacka i telefonen. Samtalsämnena sinar aldrig. Konstigt ändå för ibland så
är det inget speciellt som vi behöver reda ut utan vi  bara babblar på om ditt o  datt.
Typiskt tjejer......eller..........:-)
Nu ska jag snabbt kolla in min sida på Facebook sen hopp i säng.

"Carpe Diem"


                                                                          


                                          


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0