Vändpunkten

Äntligen! Febern nådde sin kulmen i natt. Vaknade runt 3-tiden och va sjöblöt. Gick upp, drack ett stort glas vatten och sköljde av mig. Sen var det stört omöjligt att somna om så jag zappade runt lite på tv:n och somnade in igen vid 5.
När jag sen slog upp mina mörkbruna vid 9 så va jag nästan frisk. Lite darrig i knäna har jag förstås varit idag men men man kan inte få allt på en gång. Rösten kom smygande tillbaks mot kvällningen fast jag får väl låta som om jag pimplat wiskey hela livet några dagar till...ha ha. Jipii....det blir att gå till jobbet imorgon! Mycket som jag måste ta tag i nu. Även om jag har kunnat sköta det mest akuta hemifrån.
Elin fick övningsköra till växthuset i Västerljung där vi inhandlade lite blommor och tomatplantor. Sen tog vi vägen över Vagnhärad hem till Trosa. Jag tycker  att hon börjar få kläm på koppling och växling ordentligt nu och det hon visar hitills så verkar det som hon har talang för bilkörning och kommer förhoppningsvis bli en lika bra bilförare som sin mor... ;-)
Sen fick hon hjälpa till och plantera nyförvärven och som lön för mödan så vankades det cocosboll!!!!


"Efter regn kommer solsken"

               
Plantering                            Belöningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0