En djävul på axeln.....

Jag slutade mitt förra inlägg med ett ordspråk," Vad den nyktre tänker talar den drukne..." Tänk om jag vetat så rätt jag hade där. Tyvärr så var det jag som drabbades och nu har jag fått sällskap av Ågren på axeln....Ja inte Lotta Ågren alltså utan den där lilla djävulen som också går under namnet ångest :-(
Tänk att jag aldrig kan lära mig . Men så är det när alkoholen gör sitt så går vettet ut. Jag blir så frustrerad på mig själv när jag hasplar ur mig saker på fel plats och absolut på fel sätt... Ja ja, nu får jag stå mitt kast och ha sällskap på axeln ett tag till....
Annars var fredagen kanon. Jag vaknade på ett strålande humör och kunde kolla av datan och sköta det jobbrelaterade samtidigt som jag hade full tid till fixandet till kvällens tjejmiddag. Den blev jättelyckad!! Det va så kul att träffa alla, (nåja nästan alla kunde va med) Vi har ju inte setts sen i somras. Sen bar det av till Statt. Killarna i CoverUp spelade och dom brukar ju dra folk. Så var det även i fredags. Det var bara så synd att dom  slutade spela så tidigt. Redan kl 12....det va nästan som Askungen .....ha ha. Det va bara att springa därifrån till nästa ställe. Skillnaden va bara det att ingen sko blev glömd...ha ha...och ingeting annat heller för den delen.
Blev ju självklart en efterfest med shottar hos en granne oxå.....hm...även det har jag inte lärt mig att avstå ifrån....än!
Jag fick lida av mina gärningar i lördags vill jag lova så den danfinns inte mycket mer att berätta om....
Söndagen va desto mysigare. Jonas kom hit med Chloé eftersom han skulle heja fram Djurgården. Dom klarade av matchen så nu blir det till att kvala för att stanna kvar i allsvenskan. Och då ställer jag ju mer än gärna upp med att ha henne här . Vi bara mös en hel dag. Hon har ju blivit så mysig och skrattar med hela ansiktet. Elin och jag körde upp henne sent på söndagskvällen för jag ville ju ha henne här så länge som det bara gick...

"Tårar är det stumma språket av sorg...."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0