Burr........

Idag har det varit svinkallt , på ren svenska. Nordanvinden har fångat sitt grepp och trängt ända in i märgen. Jag brukar inte frysa men idag har jag huttrat hela dagen. Jag hade planerat att stanna kvar ganska länge ikväll på jobbet för att få undan en hel del utan att behöva bli "störd" av telefonen, men efter 2 timmar så fick jag nog. Det funkade inge bra, så jag gick hem och la mig i soffan insvept i en fleecefilt istället....ha ha. Elin hade gjort i ordning spagetti och köttfärssås...hennes paradrätt...Perfekt för det räckte till en matlåda imorgon till mig! :-)
Fördelen med att hon håller på med körkortet är att även jag blir uppdaterad när jag hjälper henne med teorin.Fan vad mycket jag har glömt! Tror att jag skulle få stora problem med att klara av teoriprovet utan att råplugga ..hm...inte bra. Till mitt försvar så får jag väl säga att det har faktiskt kommit en hel del nya regler och nya trafikmärken. Testa själv i en bok så får ni se.... Man får ju faktiskt ta i akt att det är över 30 år sen jag tog mitt körkort. Huga vad det låter....det är ju en hel evighet sen........

"Övning ger färdighet....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0